« Secţiuni
Selected
CorporatePlatinum members

Depunerea de candidaturi pentru dobândirea calității de formator la INPPA
13.10.2021 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust Video juridice

Miercuri, 13 octombrie 2021, Institutul Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților a informat că dorește să-și lărgească corpul de formatori pentru activitatea de formare inițială și îi invită, în acest scop, pe avocații interesați să depună dosarul de candidatură pentru dobândirea calității de formator titular la una dintre structurile teritoriale ale INPPA:

București
1. Organizarea și etica profesiei de avocat;
2. Public speaking;
3. Engleză juridică (Legal English);
4. Drept civil și drept procesual civil;
5. Drept penal și drept procesual penal;
6. Protecția datelor personale;
7. Drept fiscal;
8. Achiziții publice;
9. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
10. Proprietate intelectuală;
11. Drept comercial.

Brașov
1. Organizarea și etica profesiei de avocat;
2. Dreptul european al drepturilor omului;
3. Dreptul Uniunii Europene;
4. Drept fiscal;
5. Achiziții publice;
6. Protecția datelor personale;
7. Drept comercial;
8. Proprietate intelectuală.

Cluj
1. Engleza juridică (Legal English);
2. Public speaking;
3. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
4. Protecția datelor personale;
5. Drept fiscal;
6. Achiziții publice;
7. Drept comercial;
8. Proprietate intelectuală.

Craiova
1. Organizarea și etica profesiei de avocat;
2. Tehnici de argumentare judiciară. Pregătirea și elaborarea consultanței juridice scrise;
3. Metodologia actului juridic și judiciar;
4. Drept civil și drept procesual civil;
5. Drept penal și drept procesual penal;
6. Drept fiscal;
7. Protecția datelor personale;
8. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
9. Drept comercial;
10. Proprietate intelectuală;

Galați
1. Dreptul european al drepturilor omului;
2. Drept penal și drept procesual penal;
3. Drept fiscal;
4. Achiziții publice;
5. Protecția datelor personale;
6. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
7. Drept comercial;
8. Proprietate intelectuală.

Iași
1. Drept fiscal;
2. Achiziții publice;
3. Protecția datelor personale;
4. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
5. Engleză Juridică;
6. Drept comercial;
7. Proprietate intelectuală.

Timișoara
1. Engleză juridică (Legal English);
2. Drept fiscal;
3. Achiziții publice;
4. Registrele și contabilitatea cabinetului de avocat;
5. Drept comercial;
6. Proprietate intelectuală.

Condiții de înscriere:
– deținerea calității de avocat definitiv, cu o vechime de cel puțin 8 ani în profesie (împliniți până la data de 15.12.2021);
– cunoștințe aprofundate în domeniul disciplinei pentru care se înscrie candidatul;
– lipsa unor sancțiuni disciplinare aplicate candidatului de către barou;
– lipsa de antecedente penale;
– stare de sănătate corespunzătoare activității pentru care candidatul se înscrie.

Experiența prealabilă de public speaking și/sau activitatea de cercetare în domeniul disciplinei pentru care se înscrie candidatul reprezintă criteriu/criterii de preferință.

Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele înscrisuri:
Cererea de înscriere, înregistrată în termenul de înscriere anunțat, semnată de candidat şi datată, care include precizarea structurii INPPA la care candidatul ar dori să desfășoare activitatea în cazul selecționării sale, disciplina pentru care acesta se înscrie, precum și o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosarul de înscriere;

– Copia cardului de avocat, vizat pe anul în curs;

– Copii de pe documentele atestând vechimea în profesia de avocat;

– Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;

– Copia certificatului de naștere, iar în cazul în care candidatul și-a schimbat numele, copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;

– CV (format Europass), semnat de candidat;

– Dacă este cazul, documentele atestând nivelul suplimentar de pregătire în domeniul disciplinei pentru care candidatul se înscrie, precum: copie de pe diploma de master/studii aprofundate (inclusiv foaia matricolă); în cazul în care diploma nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaștere sau echivalare a acesteia; copie de pe diploma de doctor în drept; în cazul în care diploma de doctor nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaștere sau echivalare a acesteia;

– Dacă este cazul, listă de lucrări de specialitate publicate la edituri din țară sau din străinătate sau în mediul on-line, semnată de candidat;

– Dovada publicării lucrărilor cuprinse la pct. 8: pentru cărți sau monografii – copia copertei 1 și a paginii cuprinzând editura, anul apariției lucrării, ISBN; pentru articole și studii – copia integrală a articolului sau studiului, precum și declarație semnată prin care se indică revista, editura, numărul, anul apariției; pentru articole și studii publicate în mediul on-line – declarație semnată prin care se indică link-ul către articolul/studiul respectiv; dacă articolul/studiul nu mai poate fi accesat la link-ul indicat, se depune și copia integrală a acestuia dacă este cazul, rezumatul tezei de doctorat, în limba română, pe maximum o pagină.

– Dacă este cazul, copii de pe documentele atestând experiența de public speaking în domeniul de specializare (certificate de I.N.P.P.A. contra prezentării documentelor în original), precum: adeverință atestând calitatea de speaker la conferințe sau la alte activități de formare profesională; adeverință eliberată de o instituție de învățământ superior juridic, atestând desfășurarea de activități didactice în domeniul de specializare.

– Adeverință de la barou atestând lipsa unor sancțiuni disciplinare aplicate candidatului

– Certificatul de cazier judiciar, eliberat cu cel mult 15 zile înainte de data depunerii dosarului de înscriere;

– Certificat privind starea de sănătate a candidatului (adeverință de la medicul de familie), incluzând și o evaluare psihiatrică – certificat psihiatric – atestând că acesta este apt pentru a desfășura activitate în calitate de formator.

Dosarul de înscriere se transmite în format electronic, prin email, la structura INPPA la care candidatul dorește să-și desfășoare activitatea. Adresele de email sunt următoarele:
Structura centrală – București – veronica.morecut@inppa.ro;
Centrul teritorial Brașov – ctbrasov@inppa.ro;
Centrul teritorial Cluj – office@inppa-cluj.ro;
Centrul teritorial Craiova – ctcraiova@inppa.ro;
Centrul teritorial Galați – secretariat@baroulgalati.ro;
Centrul teritorial Iași – ctiasi@inppa.ro;
Centrul teritorial Timișoara – contact@inppa-timisoara.ro.

Termenul-limită de înscriere la procedura de selecție este 22 noiembrie 2021.

Nu este admisă înscrierea pentru mai multe discipline din tabelul cuprins în prezentul anunț (o disciplină cuprinzând mai multe domenii – de ex. „Drept civil și drept procesual civil” – este considerată a fi o singură disciplină) și nici înscrierea pentru o parte a unei discipline – de ex., la disciplina „Drept civil și drept procesual civil”, o înscriere numai pentru Drept procesual civil.

Dosarele incomplete nu vor intra în procedura de selecție.

Procedura de selecție a candidaților cuprinde trei etape:
1. Etapa documentară, în care se operează o selecție preliminară în raport de piesele depuse la dosarul de înscriere;
2. Etapa interviului, în care candidații selecționați în urma etapei precedente susțin un interviu în fața unei comisii a INPPA Central sau a centrului teritorial al INPPA, după caz;
3. Etapa finală, de acordare de către Comisia Permanentă a UNBR a calității de formator INPPA unor candidați din rândul celor selecționați în urma celei de-a doua etape.

Mai înainte de etapa finală, candidații admiși în urma etapei interviului vor depune, la sediul secretariatului structurii teritoriale a INPPA la care doresc să-și desfășoare activitatea (INPPA Central din București, centrele teritoriale ale INPPA din Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Galați, Iași sau  Timișoara), dosarul de înscriere în format fizic. Acesta va cuprinde, în original, documentele prevăzute la pct. 1, 6, 8, 11, 12 și 13. La depunerea dosarului fizic, candidații vor avea asupra lor, în original și copie, documentele prevăzute la pct. 2, 3, 4, 5, 7 și 10, secretariatul INPPA urmând a certifica copiile în baza originalelor acestora și reține la dosar copiile certificate.   

Candidații selecționați în urma finalizării procedurii vor fi înștiințați prin email cu privire la aceasta.

Procedura de selecție are drept scop exclusiv selecționarea de noi formatori ai INPPA pentru activitatea de formare inițială și nu creează în sarcina INPPA obligația de a aloca efectiv ore de pregătire inițială candidaților astfel selecționați.

 
Secţiuni: Anunțuri, Selected, UNBR+INPPA+Barouri | Toate secţiunile
Cuvinte cheie: , , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus
Gratuit pentru studenţi
Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează SmartBill

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD