OUG privind implementarea formularului digital de intrare în România începând cu 20 decembrie 2021. UPDATE: Publicare în Monitorul Oficial
16.12.2021 | JURIDICE.ro

În Monitorul Oficial, Partea I nr. 1190 din 15 decembrie 2021 a fost publicată Ordonanţa de urgenţă nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România.
Intrare în vigoare: 15 decembrie 2021
***
Miercuri, 15 decembrie 2021, Guvernul României a adoptat proiectul de Ordonanță de Urgență privind implementarea formularului digital de intrare în România.
Astfel, începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF).
Formularul cuprinde următoarele informații:
– numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
– țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
– localitatea și adresa de destinație în România;
– mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
– data intrării în România;
– datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei plf.gov.ro.