Sergiu Manea, CEO BCR: E nevoie să punem mult accent pe cunoştinţe de educaţie financiară, antreprenorială sau digitală
30.03.2022 | JURIDICE.ro

Sergiu Manea, CEO BCR, în cadrul videoconferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România. Rezerva de oxigen de business, a declarat: „Avem nevoie de educaţie, de răbdare şi de informare pentru că de multe ori refuzăm să credem că schimbarea începe cu fiecare dintre companiile noastre, cu fiecare dintre noi. E nevoie să punem mult accent pe cunoştinţe de educaţie financiară, antreprenorială sau digitală”.
Acţiunile pe care le considerăm de mică anvergură joacă un rol esenţial, de a libertatea de exprimare şi combaterea dezinformării la promovarea educaţiei pentru sănătate la modul în care acţionăm şi colaborăm.
Avem nevoie de un change management la nivelul României in care ţinta sa fie cultura pe care o dezvoltăm. Mediul de business e un exemplu.
Aceste 1.000 de companii au fost coloana vertebrală care au asigurat rezilienţa economiei României în 2020. Businessurile lor au evoluat în această perioadă de constrângere. Celelalte companii au un teren stabil pentru a propune idei şi a crea impact. Sursele de finanţare la care acestea au acces s-au diversificat: de la finanţare bancară până la programe europene, de la family offices până la interese majore ale companiilor mari de a investi şi a dezvolta inclusiv elemente de inovaţie prin parteneriate cu companii mai mici. Insist pe ideea de educaţie. Noi credem că dacă investim în educaţie şi punem la dispoziţia antreprenorilor educaţie, totul revine în beneficiul modului în care facem business. Credem foarte mult în educaţie, inovaţie, antreprenoriat. Cu orice putem, vom susţine antreprenorii din România. Trebuie să continuăm să contribuim la dezvoltarea conceptului gândit şi fabricat în România pentru ca noua generaţie să aibă un context de a rămâne.”